Hakkımda


Hakkımda

İsmim: Gamze
Favori Bl Dizilerim : Heroin Addicted, Sotus The Series, Advance Bravely
Favori Bl Filmim : A Round Trip To love
Favori Novellarım: Advance Bravely, Heroin Addicted
Favori Mangam: Koi Suru Boukun


Kendi çapında çeviri yapan biriyim.Bl dizilerini çok seviyorum ve birçok dizi çevirmek istiyorum. Çevirdiğim dizilerde sizlerin de isteklerini ön planda tutamaya çalışacağım ama gelen isteklerde benim de hoşuma giden ilgimi çeken dizileri çevirmeye çalışıyorum. Çevrilmesini istediğiniz dizileri çeviri istekleri kısmına yazabilirsiniz ilgimi çeken dizileri çevirmeye çalışacağım.
Aynı anda birçok seri çevirmem mümkün değil sadece tek diziyle devam edip sizleri bekletmeden bölüm vermeye çalışıyorum. Sizlerden tek ricam yeni bölüm sorulmaması bu konuda sabırlı olmanız gerekiyor. Biliyorsunuz youtube sitem var videolara sürekli telif ve şikayet geliyor olurda kanal kapanırsa diye bütün bölümleri buraya yükleyeceğim. Ve çevirdiklerimi de bilgisayardan silmek istiyorum bu vesileyle gerçekten çok yer kaplamaya başlamıştı. Umarım blog sayfam hoşunuza gitmiştir.
Google+ Paylaş

Hakkında admin

Blog yazarı hakkında kısa bir açıklama
    Blogger Yorum
    Facebook Yorum

0 yorum:

Yorum Gönder